Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Saturday, August 20, 2011

tempat kerja baru

assalamualaikum ...... 


hye.. lama dah x update blog niee... maklum lah bz sekrang nie x sempat nk bukak blog...
hurm nampak nya blog saya dah cantik sikit dari dulu penat saya try sana sini nk bagi nmpak cantik huhuhu.. thank dekat @arina coz sbb dye punya blog la jadi inpirasi saya sbb blog dye menarik kot hikhikhik..


since sekarang saya dah bertukar tempat keja.. masuk opiss pulakk sekarang nie huhu menarik-menarikk !!!....
banyak cita saya nak kongsi.. dari saya seorang gadis petronas sekarang saya kerja dalam opis..
macam mana pon saya masih merindui petronas crew huhu..asa mcm nak keja balik situ pon ada seronok sangat-sangat..gpon masa saya dekat situ... saya keja sebulan saja nthen dapat oferr kerja dekat opis apa lagi nak sangat-sangat la dah bodang saya.. saya kerja dekat SRI MANAGEMENT CONSULTANTS  sekarang.. huhu mmg terbaik la.. masa mula-mula masuk mmg bodo giler x taw nk wat kerja.. blurr seketika pelan-pelan di ajar alhamdulillah saya dah ley buat kerja tapi masih lagi dalam bimbingan la ehh.. 


first masuk tu mmg pening lohh nak buat kerja-kerja tu semua sebub x tawu mcm mana diowg nak... balik dari keja tu terus tido la... sakit kepala tahap mmg x ley nk gtaw lah huhu... hikhik tapi dah lama-lama.. selesai masalah yang x taw buat keja.. dan buleyy dah wat keja sekarang nie tanpa saket kepala. ish..ish..ish.. mmg x tahan btol badan saya nie..x kuat.. tapi belagak kuat hihi 


thankz sgt2 kakak-kakak yang kerja dekat situ... sebub diorang dah banyak membantu saya terima kasih taw...harap-haap kasih ku diterima kan hihihihihi.. keja dalam opis nie mmg seronok.. tapi banyak benda kita kena tawu.. dan yang pastinya kena banyak bersabar.... kat mana-mana pon kita kena belajar besabar dengan sikap semua orang..


sekarang nie alhamdulillah saya dah dekat 3 bulan kerja dekat situ...seronok sangat-sangat sebub dapat belajar benda baru dekat situ..









No comments:

Post a Comment