Monday, August 22, 2011

HaRi LaHiR YaNg Ke 20 TahUn.. ^_^

assalamualaikum...

yaa semalam 22 Ogos 2011 .... telah genap la umur aku 20 tahun......moga-moga hidup ku didunia mu ini YA ALLAH diberkati mu alhamdulillah....aku bersyukur kepada mu , kerana telah memberi aku peluang sekali lagi melihat dunia mu ini... syukur sangat-sangat...

dalam masa yang sama .. terima kasih juga kepada rakan-rakan...sanak-saudara, keluarga yang masih ingat hari lahir ku ini terima kasih sangat-sangat...selagi hayat ku masih ada aku tetap kan terus beramal kepada mu... insyaallah...

hurm...terharu btol hati aku bila dah masuk umur 20 tahun nie... maka dengan umur yang sudah meningkat.. perangai pon kena lah berubah...matang la sikit kan...orang selalu cakap aku nie still lagi nampak macam budak-budak....hurmm aku pon akan selalu dengar cakap ayah dan ibu... aku akan jaga adek-adek aku sampai la mereka dah besar...walupon ibu cakap aku mcm mak tiri ja dalam umah bila mengasuh adek-adek...tapi hati ku tetap sayang dekat mereka... bialaa mereka tidor jaa dan aku tgk muka diorang menitis sekali lagi air mata ku tiba-tiba... x tahu la pulak kenapa timbul perasaan yang mcm tu...yaaa mmg aku x leh lari dari kenyataan yang aku btol-btol sayangkan mereka (adek-adek)...mereka tetap dekat hati aku...kakak janji jugak dekat ayah dan ibu.. kakak x kan marah-marah adek-adek dah... law nk marah pon berpada-pada ^_^

ibu...ayahh... kakak janji akan jaga diorang... akan jaga mcam mana ayah ngan ibu jga kami dulu...mesti ayah dan ibu dah banyak bersbar dengan  perangai kami semua kan... maaf kan kami jika kami selama nie penah membuat hati kalian terguris kerana parangai, or kata-kata kami..... maaf sangat-sangat... kami semua anak-anak ayah da ibu sayang sangat-sangat dekat ayah dan ibu taw... jangan isaw kami akan jaga ayah dan ibu juga mcm ayah dan ibu jaga kami... insyaallah dengan izin ALLAH....

sayang semua.. sayang family...kawan-kawan,, sanak-saudara... hikhik love u all muahhhhxx!!!


1 comment: