Saturday, August 20, 2011

kurung moden kain sari ^_^ nice what..

haaa baju raya da siap.. ibu tempah dekat kawan dye.. serius sebelum nie.. mmg x tahu ibu beli kain jenis apa... mmg agak suprise la jugak...tertunggu-tunggu hari demi hari minggu demi minggu akhirnya baju da siap...

time tu baru balik keja heran guk ada beg plastik atas katil.. try tgk rupa-rupanya baju raya untuk tahun nie punya.. bila di lihat-lihat,, saya nampak kain tue macam pelik sikit... tgk lagi.. "urmmm kain apa lah ibu aku nie beli ehh ???" ... pastue pegi tanya ibu.. ibu cakap tue kain sari.. kawan ibu beli dekat india.. serius aku terkejut aku cakap "alaa bu... x cantik laaa macam apa jer bila pakai" ibu cakap la " try la dulu baru komen" ... aku pon try ja la... hurmm muat  pulak tu hurmm sedap gak bila pakai...
 saya cakap dekat ibu " terima kasih bu sbb belikan saya baju yang cantik nie" sambil tersenyum panjang hihik

rupa-rupanya kain sari nie jugak ley buat baju kurung ehh.. mmg pelik bila dengar.. tapi bila dah siap wow meletup gak la.. x da la meletup sangat-sangat... meletup untuk saya ja lah hahahha...TERBAIK!!!!
tapi... haaa ada tapi lagi... baju dah cantik tapi tuan yang pakai tu x berapa nak cantik macam mana?? huhuh

x pa x pa kita kena bersyukur apa yang kita ada btol x??? alhamdulillah.. syukur ^_^

2 comments:

  1. hg tulis apa nih,,BM tungang langgang haha..
    wey nk tgk bju rye hg!!!

    ReplyDelete
  2. weh rafiq oi... besa la lama x menulis BM pon tungang langgang laa..hihihi law cikgu BM tgk nie mesti kena marah... oii nk buat apa tgk baju raya aku nak gelakkk arr tue

    ReplyDelete