Tuesday, May 10, 2011

panjat bukit ????

hari rabu ari tu first time ak beriya2 nk ikt  akmal gi pnjat bukit uhuhu...besala la ciwi x penah nk bt semua tu.. kononnya dgn pnjat bukit nie berat ak kian turun tapi sebaliknya la pulakk ishh hampeh tol ak nie huhu..... setelah jnji telah termaktub ak, dayah, n akmal pon dcct bkmpul dekt ptronas sebelum pegi pnjat bukit  belakang tu huhu.....
pegi dgn penuhg semangat ... tapi bila bru nek LIMA anak tangga dah pancit hahahah besa la enjin lama x race mcm tu la gilaa penat kot tu.... nek tngga dcekat bukit ytu bnayak kali gak la behenti kononnya nk teruskan tapi x sampai 5 minit nek  penat mcm nak mampus hahahahah ..... bila sampai dekat puncak tu kami bangga la ley sampai atas sekali tapi sentagah nyawa la gak... penat sgt ... rehat dekat puncak tu pon agak lama sampai ada sowg brader nie nek trun 2 kali la bru kami nk jalam ahhahahaha...
pastu kami pon nk dicided tok trun bru turn bape jer anka tgga berhenti lagi dekat pondok yu kononnya nk posing2 nk amik gambaq sbb tmpat tu cantik lama gak la bnhenti samkbil sembang-sembang menipu.... ngan tgk pemandangan yag INDAH wahHHh TERBAIK LAaa orang cakap =''= ngeeeee
pastu kami pon trun ke bawah ... amik masa gak la nk trun tu sbb tmpat tu tngga curam gak la... sampai ak nk terjatuh gak laa huhuh... macam na pon ak hepi sgt dpt kuaq ngan diowg ....sempoi habess kira ley masuk la law nk kwan tu .,..., 
SYG korang !!!


No comments:

Post a Comment