Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Sunday, June 26, 2011

gunung kinabalu..

bila orang nyanyi or ckap sai gunung kinabalu nie... hati aku tergedik-gedik tercarik-carik....bila ja tnjuk pic gunung tu hati aku tiba-tiba ja jadi hiba mcm nak nagis pon adaa... 


wahh indah sggh ciptaanNYA di dunia ini.... kita patut bersyukur .......malah hati aku pon berbisik untuk pasang niat nk pegi sana teringn sangat2.. serius sabah telah manabat hati ku untuk menjengah kaki ke sana... insyallah ada rezki aku akn sampai jua di sana...


ngee~~ mgkin juga ngan bakal suami aku nnaty sapa tahu kan... kita yang merancang tuhan yang menetukan...


semua org ckp pegi dekat  gunung tu hati kita akan tenaang melihat keindahan ciptaaNYA... sbb tu aku teringn sangat2 nk pegi...


dalam tv ari tu time tu dekat umah ADIRA Af x silap aku... dia tnjuk yg umah dye tu btol2 mgadap gunung kinabalu... cantikk sgt masa tu aku tgkk indahhh.. ngan kabus2 tu sejukk jer wew  serius bestt..




haaa nie la dia gunung kinabalu cantik kann..^_^

No comments:

Post a Comment